Які повноваження комісії із соціального страхування на підприємстві?
15-11-2016, 12:39
Рішення про призначення матеріального забезпечення та надання соціальних послуг ухвалює комісія (уповноважений) із соціального страхування(далі – Комісія), що створюється (обирається) на підприємстві, в установі, організації відповідно до ч.3 ст.30 Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» від 23 вересня 1999 року № 1105-ХІУ.
Комісія ухвалює рішення про призначення або відмову в призначенні матеріального забезпечення - допомоги по тимчасовій непрацездатності, вагітності та пологах, на поховання й передає його роботодавцеві для проведення виплат, здійснення розрахунків тощо (п.3.1.1 Положення про комісію (уповноваженого) із соціального страхування підприємства, установи, організації, затвердженого постановою правління Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності від 23 червня 2008 року №25.
Також Комісія ухвалює рішення про припинення виплати матеріального забезпечення (повністю або частково) та перевіряє правильність видачі й заповнення документів, які є підставою для надання матеріального забезпечення та соціальних послуг. Комісія також перевіряє дотримання застрахованими особами режиму, визначеного лікарем на період тимчасової непрацездатності(п.2.1 Положення), та в разі потреби має право звертатися до Фонду соціального страхування України щодо перевірки обґрунтованості видачі та продовження листків непрацездатності застрахованим особам (п.2.1 Положення).
|