НЕМАЄ МОБІЛЬНОГО ЗВ’ЯЗКУ: ЯК КОМУНІКУВАТИ МІЖ АБОНЕНТАМИ? 22-03-2022, 17:55
За відсутності мобільних мереж, задля здійснення екстрених викликів та зв’язку між абонентами є декілька альтернативних варіантів:
1. Основною альтернативою мобільному зв’язку є засоби стаціонарного дротового зв’язку (стаціонарні телефони).
2. Якщо є доступ до інтернету, то можна підтримувати зв’язок за допомогою месенджерів Viber, WhatsApp, Telegram тощо.
3. Якщо відсутня мережа окремого оператора, можна спробувати переключитися на іншого. Для цього необхідно у налаштуваннях смартфону перейти у налаштування, обрати розділ «Sim-карты и сети», визначити Sim-карту (у разі наявності у смартфоні декількох) з якої шукати мережу іншого оператора, вимкнути автоматичний пошук мережі, обрати пункт «Мобильные сети». Після пройденого шляху смартфон почне пошук наявних поблизу мереж, зі сприску яких ви зможете обрати підходящу.
4. Використання мобільних телефонів як засобів радіозв’язку за прикладом рації. Для цього на смартфон необхідно встановити спеціальні месенджери, наприклад: Voxer Walkie Talkie, Walkie Talkie, Two Way: Walkie Talkie, Zello.
5. За відсутності зв’язку та доступу до інтернету рекомендовано за можливості переміститися до будівель, які обладнано телефонним та/або радіозв’язком. Наприклад, до адміністративних будівель: органів місцевого самоврядування, відділень пошти, пожежно-рятувальних частин, відділів поліції тощо.
▪️На випадок, якщо в кризовій ситуації не буде жодних технічних засобів зв’язку, потрібно попередньо домовитися про місце та час зустрічі.
▪️Якщо ви плануєте евакуацію в якесь конкретне місце — визначте точку та час збору й домовтеся про час, скільки будете чекати.
▪️Маленьким дітям варто покласти в кишеню або вшити в одяг записку із повним ім’ям дитини, її батьків чи інших контактних осіб, адресу та телефони.
Департамент з питань економічного розвитку та ціноутворення за матеріалами Державної служби України з надзвичайних ситуацій.
|
Навігація
Популярне
Голосування
Яка інформація вам потрібна на сайті?
Календар
|