Святкові заходи до дня річниці роботи Комунального концерну "Центр комунального сервісу"
12-08-2016, 09:44
10 серпня 2016 року у колонній залі Київської міської державної адміністрації відбувся щорічнй звіт комунального концерну «Центр комунального сервісу» про основні здобутки та перспективи у роботі. «Основні напрямками роботи Концерну направлені на зменшення дебіторської та кредиторської заборгованості Учасників Концерну, створення нової абонентської служби для споживачів житлово-комунальних послуг – покращення сервісу для мешканців міста, здійснення навчання мешканців міста з підвищення правової обізнаності мешканців в частині діючого законодавства з питань створення та діяльності ОСББ та вибору управителів житлових будинків» - розповіла Катерина Саркісова генеральний директор Концерну.
Вона зазначила, що на сьогодні у 8 районах м. Києві працює 74 точки прийому споживачів, в які вже звернулося понад 1 000 000 мільйон киян. Це приблизно 105 214 мешканців на місяць, яким за результатами звернення надається в середньому 99 359 за місяць різних довідок.
Голова Київської міської профспілки працівників житлово-комунального господарства та сфери послуг Сурмак В. М. привітав та нагородив почесними грамотами міської галузевої профспілки за багаторічну сумлінну працю в системі житлового господарства м. Києва, за активну участь у роботі первинної профспілкової організації та з нагоди річниці утворення комунального концерну "Центр комунального сервісу": Саркісову К. М. - генерального директора, Хижниченко Н. С. - керівника юридичної служби, голову профспілкового комітету, Рейфа Є. І. - керівника відділу закупівель, Якушу Т. Ю. - керівника служби зв'язків з громадськістю.
|