Відпустка директора: хто підписує наказ.
27-07-2016, 11:09
Із приходом активної пори відпусток з’являється чимало питань про їх оформлення. З’ясуємо нині, хто має підписати наказ про відпустку директора.
Зазвичай, директор сам підписує накази стосовно себе.
Повноваження видавати накази закріплюється за директором статутом чи положенням. Тому директор має право підписувати накази щодо всіх працівників, зокрема і щодо самого себе.
Підставами для видання наказу можуть бути, скажімо, графік відпусток і лист-погодження організації-засновника.
Звертаємо увагу, що наказ про надання щорічної відпустки директору та наказ про покладання обов’язків на його заступників мають різні строки зберігання. Тому ці накази варто оформлювати окремо.
Якщо установчими документами не обумовлено порядку призначення виконуючого обов’язки за посадою тимчасово відсутнього директора то відповідне рішення директор приймає особисто.
Покласти тимчасове виконання своїх обов’язків на іншого працівника (заступника, керівника структурного підрозділу тощо) директор може за таких умов:
- виконання обов’язків директора у разі його тимчасової відсутності передбачено посадовою інструкцією працівника,
- працівник надав згоду на тимчасове виконання обов’язків директора.
Наказ про делегування повноважень має містити відмітку про ознайомлення працівника з рішенням директора.
|